Søg og du skal finde

29. december 2010

Gavebyttedag

Jeg har fået et par julegaver, der skal byttes, og jeg har på forhånd bestemt, at alle andre fik ordnet det med at bytte julegaver de foregående to dage, så nu er der fri bane til mig.

Sådan er det nødt til at være, for gaverne skal jo byttes ret hurtigt, og jeg får klaustrofobi, når der er mange mennesker omkring mig. Især stressede mennesker.

Sandalerne, jeg har fået, er 3-4 numre for store! Jeg ville ellers mene, at det måtte være meget enkelt for min mand at kigge på et par af mine sko for at finde den rette størrelse, men så langt tænkte han nok ikke ;)
 
Mit ur efter ombytning
og lidt ekstra indskud
Armbåndsuret er hammersmart men mine øjne er blevet gamle, så jeg må have et urskive, hvor man faktisk kan se både tallene og især viserne. Det bliver det måske ikke så smart af, men pointen med uret er vel også, at jeg skal kunne se, hvad klokken er.

Jeg så en lækker, lang pelsvest under julegaveindkøbene. 2.600,- kr. kostede den, og det var ikke lige hvad der lå i lommen den dag. Hvis det bliver rigtig slemt for mig idag, vil jeg lokke mig selv til tålmodighed ved tanken om, at jeg så lige kan smutte omkring og se, om den stadig er der og måske er kommet på udsalg til en rigtig god pris.

Så! Nu er jeg vist at have samlet mig mod. Skoene og uret ligger klar. Bilen skal lige graves fri og så er det afsted. Jeg kan godt. Jeg ved det. Nu gør jeg det!


Edit: Dette er mit første blogindlæg nogensinde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)