Søg og du skal finde

30. december 2010

Hovedpine

Vågnede kl. 2 i nat med hoved- og underlivssmerter. Hovedpinen stammede klart fra at have skåret tænder, for den sidder hele vejen fra kæben, op langs tindingerne og til hovedet bag panden. Underligt hvorfor jeg gør det for tiden. Måske fordi jeg har mange spekulationer, der kører videre i søvne. Jeg slugte et par hovedpinepiller og gik i seng lidt senere igen.

Nu er klokken blevet seks og hovedpinen er stigende. Det er slemt, når det gør ondt i hovedet. Jeg kan ikke abstrahere fra det, fordi alt jeg foretager mig skal igennem hovedet. Jeg har igen slugt et par piller, og når det bliver lyst må jeg ud og have noget frisk luft og røre min krop. Måske får jeg løsnet lidt op for de steder, hvor jeg spænder.

Trækker mg tilbage nu og har ondt af mig selv til pillerne virker...

-----

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)