6. januar 2011

Dub i!

Fort Knox
På min arbejdsplads (aka Fort Knox i Aalborg) er en kølemontør idag blevet færdig med et kølerum. Jeg var inde og se, hvor langt han var kommet i går, og bemærkede alle hullerne i isoleringspladerne. Hullerne mindede mig om det andet køle- og fryserum han og en kollega lavede inden jul. Da jeg dengang var inde og inspicere, var kollegaen i gang med at sætte "dubber" i alle hullerne - og det var rigtig kedeligt arbejde, mente han.

Idag da jeg gik forbi, fik alle disse huller mig til at tænke, at nu skulle han igen i gang med dubberne. Dub i... Dub i.... 500 gange eller noget i den stil. Dub i dub i dub i.... Og så sad sangen bare i mit hoved. Den der med Me & My, der har titlen "Dub-I-Dub". Den har kørt i mit hoved hele dagen, og selvfølgelig sang jeg den også for kølemontøren, mens vi gik side om side og passede hver vores opgaver. Vi kan nu så godt lide at synge og høre musik :)


Det var bare det, jeg ville sige. Hej! ;)

-----

5 kommentarer:

  1. Hvorfor er der ikke sat isoleringsplader uden huller, eller findes de ikke? Dub-i-dub til dig

    SvarSlet
  2. by lotte> De skal jo fastgøres på en eller anden måde. Man starter med et rum/værelse og så laver man det til et kæmpekøleskab indefra. Det virker i alt fald fint :)

    Dub-I-Dub retur ;)

    SvarSlet
  3. Tak, bare overskriten fik startet melodien i mit hovede.. og jeg har aldrig brudt mig om den sang.. Dubi dubidu... :-)

    SvarSlet
  4. Ikke den fedeste sang at have i hovedet. Den kan jo blive ved og ved og ved i en uendelighed :-)

    God weekend.

    SvarSlet
  5. Haha, Inge og FruE :)
    Det er heller ikke min favoritsang, men den fanger altså og ja, den bliver bare hængende i hovedet - i alt fald også på mig.

    SvarSlet