Søg og du skal finde

2. januar 2011

Endelig færdig med malerierne til min søn og svigerdatter

Jeg har ikke kunnet male i meget lang tid. Jeg har tvunget mig selv til at bruge pensler osv. men resultaterne har været skuffende.

Den 1/12 2010 flyttede min søn og svigerdatter sammen, og jeg var indædt målrettet mod, at de skulle have to malerier som indflyttergave. De har indrettet sig virkelig smagfuldt og flot, og deres gennemgående farver er sort og hvid. Det var heldigvis de farver, jeg var i gang med, så farverne passer i alt fald ind. Nu håber jeg bare, at de vil blive glade for dem, for manden og jeg har nemlig lige fået dem indrammet. Endelig endelig endelig er de færdige!

Her er resultatet (som vanligt kan der klikkes for at se billedet i stor udgave)

Indflyttergave til min søn og svigerdatter
















-----

4 kommentarer:

  1. Wow de er flotte !!

    Ligner helt 3D , super flot !

    SvarSlet
  2. mette> Mange tak! Der er malet i flere lag, og så kan det godt virke 3D-agtigt :)

    SvarSlet
  3. Flotte billeder, dem tror jeg de bliver glade for.

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)