23. januar 2011

Honey, I'm hooome!

Så er jeg retur fra dejlige Indien. Jeg er dødtræt, og som jeg har for vane, flyver jeg videre i en dags tid, inden min krop lander.

Jeg blev hentet på mit pragtfulde hotel i går kl. 21:00 (16:30 dansk tid) og kørt til den militære lufthavn i Goa. Flyet var forsinket en time, så jeg nåede ikke mit indenrigsfly og måtte købe billet til næste fly (det er dyrt skal jeg hilse at sige!), og endte med at være i mit hjem ved 13:30 tiden.

21 timer undervejs er godt nok lang tid, så der er god grund til, at jeg er træt. Jeg skal nok få skrevet om både den rigtige dejlige ferieoplevelse og den rigtig dårlige ferieoplevelse, men lige nu vil jeg bare mindes over min Cuba Libre og mærke, at jeg har min familie tæt omkring mig igen. Har tændt en af røgelsespindene jeg fik i gave fra mine nye svenske venner og kigger i den fine bog, prinsesse Elin har tegnet og skrevet til mig. Jeg savner den dejlige lille tjej/pige og hendes dejlige forældre Christel og Per, som gjorde min ferie til et helt særligt minde. Sikke mange hyggestunder og kram :)

Her er lige en solnedgang over det Indiske Ocean, og husk at mærke den stille brise og de ca. 28 grader, mens solen går ned... (klik på foto og se det originale STORE foto)


Solnedgang over den Indiske Ocean


-----

4 kommentarer:

Inge sagde ...

Halløjsa igen og velkommen hjem.. skønt billede, jeg mærker varmen og fornemmer duften.. :-) og er bare en anelse misundelig

REJEN sagde ...

Velkommen hjem glæder mig til at høre mere om turen..Lækkert billede...;-D

Runa sagde ...

Velkommen hjem :-) og skønt billede af solnedgang over det Indiske Ocean og stille brise med 28 grader det er da bare i orden ;))

Koh-I-Noor sagde ...

Tak skal I have alle sammen :)
Herligt at I kan fornemme stedet ;)