Søg og du skal finde

4. januar 2011

Min søn er bare den bedste!

Jeg er dødtræt idag. Har gabt mig igennem dagen og bare været brugt.

Det eneste, der skulle til for at nå denne tilstand, var at gå i seng kl. 21 (ok og læste en smule også). Jeg møder kl. 5 om morgenen, så jeg går som regel i seng mellem 19 og 20 for så at stå op ved 3:30-tiden næste morgen. Men i går fik jeg lyst til at se "Hvem vil være millionær" og tænkte, at det da ikke kunne være rigtigt, at jeg ikke kunne klare mig med en time mindre. Men jeg blev klogere! Efter at have udsat vækkeuret adskillige gange, stod jeg op kl. 4:15 og var helt væk.

Min søn var stået op og sad klar med morgenmad. Desværre var jeg ikke selskabelig, for det var virkelig sødt af ham. Jeg var bare kvæstet. Drak et par mundfulde kaffe og vraltede ind i soveværelset og tog arbejdstøjet på. Ville så lige kigge ud på bilen og se, HVOR meget sne og is, jeg mon skulle forvente at skulle igennem, før jeg kunne køre. Udover det efterhånden faste arbejde med fortovet... *suk* Jeg forudså at komme for sent...

Bilens ruder var helt is- og snefri!?! Det samme var fortovet!!! Hen over bilens køler var der i sneen skrevet "GOD MORGEN :)" og så faldt 10-øren. Grinede og kiggede på min søn. Jow, jow, det var ham, der havde været i gang, så jeg kunne nøjes med at starte bilen, så den var lidt varm til køreturen og så sidde og hygge lidt med ham imens. Kæft han er skøn den knægt altså!

Da jeg ikke kunne spise, smurte han en franskbrødsskive til mig, så jeg kunne få en morgenmadspakke med. Skønt! Og den var jeg rigtig glad for kl. 8, da jeg satte mig et øjeblik.

-----

11 kommentarer:

  1. Wauw......Altså det er sgu da bare for dejligt med sådan en unge !!!!

    SvarSlet
  2. Hvor gammel er dette vidunderlige væsen. Pas godt på ham, ellers kommer der en og tager ham.
    Ha,Ha just kidding.

    SvarSlet
  3. Annette's space> Ja, det er virkelig forfriskende at få ham "hjem og vende" :)

    by lotte> Han er 19 år, og jeg håber da, han finder en på sin alder, der tager ham med storm ;) Men lige nu nyder jeg ham!

    SvarSlet
  4. Tillykke med at du har sådan en skøn søn. Min er osse skøn, men knap så effektiv.. :o)

    SvarSlet
  5. Sus> Tak :) Måske din søn ikke har været flyttet hjemmefra? Jeg tror, det gør en stor forskel, når de har stået med alle opgaver selv ;)

    SvarSlet
  6. Det er da godt nok tidligt du forlader dig seng, men med sådan en omgang mor forkælelse bliver verden lidt lysere.. :-)

    SvarSlet
  7. Inge> Ja, det er meget tidligt, men til gengæld er jeg jo så hjemme igen ved middagstid :)

    SvarSlet
  8. Nej, hvor var det sødt af ham. Jeg kan godt forstå at du er stolt af ham :-)

    SvarSlet
  9. Sikke dog en skøn søn du har,dejligt

    SvarSlet
  10. Det er da noget af en søn du har der :-)dejligt med lidt omsorg

    SvarSlet
  11. intetnytundersolen, Lone og Runa> Tak skal I have :)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)