27. januar 2011

Så snøftede jeg altså...

Lidt over 5 i morges løb jeg ind i denne:









































Under sedlen var disse to:






















Og så var det altså, at jeg stod der og snøftede...
Jeg skyndte mig med at blive færdig med etagen, for jeg kunne godt mærke, at det kunne blive rigeligt bevæget at se dem alle sammen i øjnene. Men ak! Lige før jeg var færdig, kom en flok og krammede og sagde farvel... *snøft*
De var så trætte af ikke at blive spurgt om noget, for så var jeg ikke blevet fyret. De blev også hurtigt enige om, at hvis jeg bliver træt af Colorprint, skal jeg bare komme tilbage. Så vil de selv betale de timer, det nye rengøringsselskab har skåret væk. Åh altså, hvor er de bare søde!!

Jeg vil savne "mine folk", vil jeg. 

Jeg havde også en afskedsgave med til hele etagen. Nemlig et maleri på 74x64 cm, der hedder "Anderledes fuldender". Jeg synes, titlen passer godt på min rolle på stedet. Maleriet ser sådan ud:


Jeg håber, det kan få lov at hænge på deres væg med malerier, de selv har lavet. Så vil jeg føle mig sådan lidt hjemme :)
















Jeg tog også afsked med to rengøringssmølfe-kolleger, og de fik også en gave hver af mig. Nemlig disse to:



Så husker de mig måske, når de kigger på malerierne.

Faktisk gav jeg endnu et maleri væk idag. Det var til den allersødeste på min etage på Fort Knox, som har fødselsdag på lørdag. Hun fik denne:


Nu har jeg vist også fået taget ordentligt afsked med de dejlige mennesker :)


-----

6 kommentarer:

Inge sagde ...

Hvor er de søde.. dem kommer du til at savne, og det kommer formentlig til at gå begge veje.. :-)

Runa sagde ...

Sikke da nogle dejlige kollegaer - dejligt når man føler sig værdsat :-)

Koh-I-Noor sagde ...

Ja, Inge og Runa. Savnet går vist begge veje og det er pragtfuldt at føle sig værdsat. Jeg havde aldrig forestillet mig, da jeg startede som rengøringssmølf, at man kunne blive så glad for de ansatte på arbejdsstedet, som reelt ikke er mine direkte kolleger. Men jeg ser dem sådan, og de ser åbenbart også mig sådan.

FruE sagde ...

Synes det er dejligt når virksomheder tilkendegiver, at de har været glade for een.

Fine malerier - hvordan har du det med at give dem væk? Synes selv det er lidt grænseoverskridende.

Mette sagde ...

Du bliver garanteret også glad for dit nye job. Jeg har altid kun hørt godt om Colorprint som arbejdsplads.

Koh-I-Noor sagde ...

FruE> Det er helt klart dejligt. Det var dog ikke virksomheden i dette tilfælde men en skare af medarbejderne, som havde skillinget sammen til en afskedsgave til mig.
Jeg har ikke problemer med at give mine malerier væk. Men jeg kan godt være lidt nervøs for modtagerens reaktion...

Mette> Det lyder rigtig godt! Min chef siger nu også, at de er alle tiders derude, og hun mener, jeg passer perfekt ind, så det skal nok blive godt :)