Søg og du skal finde

27. februar 2011

Fotokalender 2011 - Januar og februar

Petunia har rigtig mange gode ideer, og en af dem er en fotokalender for året 2011. Når måneden er omme, skal et foto fra den forgangne måned vælges ud til kalenderen. Det skal være noget typisk for måneden, f.eks. vejret eller en begivenhed af stor betydning. Heldigvis er januar åben for indslag lidt endnu, så langsomme folk som jeg kan nå at være med.

Tak for udfordringen, Petunia :)

Jeg har valgt dette billede for januar 2011. Det er den indiske jungle, og for mig har det været en begivenhed af stor betydning at opleve Indien og for første gang i mit liv at have været i en ægte jungle.

Fotograferet den 19. januar 2011
For februar 2011 har jeg valgt dette billede. Jeg synes, februar har været kampen mellem vinter og forår, så der har på skift været masser af sne og masser af vand. Billedet viser en låge ved fodboldbanerne tæt på mit hjem - med både is, sne og vand.

Fotograferet den 2. februar 2011

-----

10 kommentarer:

  1. Dejlige billeder du har valgt, og sikke en kontrast: fra grønt og varmt til gråt og koldt...;-D...

    SvarSlet
  2. Du nåede det også.. :-) Gode billeder du har valgt for både januar og februar.. Junglen damper nærmest af varme :-)

    SvarSlet
  3. Så kjekt at du vil være med på fotokalender 2011!!
    Dette var to bilder med kontraster, men det er jo slik året er fra måned til måned. Hvis du får trykket en kalender av dette til neste år, så får du gode minner fra turen til India og vet når februar kommer, at våren kjemper seg vei!
    Takk for fint bidrag!!

    SvarSlet
  4. Flottr bilder du viser her! Inne hos deg har jeg aldri vært før, så det var morsomt. Fin blogg!

    SvarSlet
  5. Gode billeder til din kalender :-)
    Det er så forhåbentlig porten til foråret, du har budt ind med her?

    SvarSlet
  6. Flotte bidrag! Godt å se noe uten så mye snå, siden den ligger i store fonner her ennå.

    Mandagshilsen Fra Huldra :)

    SvarSlet
  7. Et artig februarbilde med både vår og vinterfarger!

    SvarSlet
  8. Så flotte bilder :D Jungel i Januar høres helt prima ut :D

    SvarSlet
  9. Flotte bilder for både januar og februar.... Så spennande med Indiareise og få oppleve jungelen dag:o) Og februarbildet viser utruleg godt fram brytningane som har vore vermessig dette året:o)

    SvarSlet
  10. Gjennomgangs tema her er vel vann kan man si...
    Flotte bilder.
    God helg ;)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)