7. februar 2011

Måske lidt fjollet...

Men jeg har altså fået en datter :)))

Måske I andre bloggere også bruger Facebook? Det gør jeg i alt fald, og der hvor man kan angive sine familiære relationer har det irriteret mig, at der ikke var Svigermor som mulighed. Jeg overvejede det længe, og så tilføjede jeg altså min svigerdatter som min datter.Hun har accepteret det, så nu står hun som min datter

Jeg har altid ønsket mig en datter foruden mine to sønner. Nu har jeg en ifølge !

Her er min smukke, dejlige svigerdatter og søn ( Jeg har ikke deres tilladelse til fremvisning, så jeg har sløret deres ansigter):





-----

7 kommentarer:

Inge sagde ...

Så er det nemt at få udvidet børneflokken.. :-)
Minder mig om vores lokale pizzamand, som en dag fortalte Hasse at de to var fætre..!! for nu syntes han de kendte hinanden godt, og hyggesnakkede fint når der blev hentet hurtig mad.. :-) Familien kan hurtigt blive stor på den måde.. ;-))

Lotte Glensnov Ormstrup sagde ...

Er det så ikke bare skønt, at du må låne svigerdatter ? De ser søde ud, trods det slørede *smil*
Stort knus

Annette's space sagde ...

Jeg bruger ikke Facebook, men godt få øje på manglen i relationslisten. Smart at tilføje hende som datter i stedet for ....og hvor ser de søde ud :-))

lone.g sagde ...

til lykke med familieforøgelsen, godt at hun er med på "spøgen"
Hilsen Lone.g

Lene sagde ...

Vil også gerne have en datter, men jeg må nok vente til jeg får en svigerdatter ☺

Madame sagde ...

Det er smart, at vi kan få udvidet vores familier på den måde :-) Jeg har fået en kusine, som egentlig er min fætters datter. Hurra for Facebook :)

Koh-I-Noor sagde ...

Tak alle sammen og ja, det er SÅ dejligt :)
Hehe, jeg kan også finde på at titulere mine familiemedlemmers partnere på underlige måder. Min fætters kone kalder jeg f.eks. svigerfætter ;)