Søg og du skal finde

7. februar 2011

Ømme fusser

Så blev det fyraften for mig, og jeg føler mig ret så træt og øm i fusserne idag. Det skyldes nok mest, at forkølelsen stadig er til stede, men en anden faktor spiller også ind. Jeg har nemlig gået med sådan en afslørende fætter her idag:

Billedet er lånt her
Det er en skridttæller, og min version kan udover at tælle skridtene og regne ud, hvor langt jeg har gået i både miles og km. og hvor mange kalorier, jeg har forbrændt.

Jeg har to rengøringsområder: Et på 3 timer og et på 3½ time. Jeg gik med skridttælleren i det første og mindste område idag, og minsandten om ikke jeg gik 6½ km.! Ikke underligt at jeg har ømme fusser!
Kalorieforbrændingen har jeg ikke kigget på, for jeg går jo ikke ud af lige vej, men rører hele kroppen meget, mens jeg tager mine skridt. Tælleren virkede ikke på mit andet område, men jeg må jo have gået omkring 14 km. mens jeg har knoklet med rengøringen.

Jeg synes ærlig talt, jeg fortjener at sidde her i min røde sofa med fødderne op og nyde et krus kaffe.

-----

5 kommentarer:

  1. Jo sandelig fortjener du at slappe lidt af...Op med fødderne og bare nyd...;-D

    SvarSlet
  2. Det er rigtig "godt gået" - på 2 måder.
    Det er sjovt med sådan en skridttæller.
    Jeg har brugt en i årevis :-)

    SvarSlet
  3. Du fortjener meget at smide fødderne op og slappe af.. måske endda et varmt og godt fodbad.. :-)

    SvarSlet
  4. Det må være hård at gøre rent en hel dag. Stakkels fusser. Find et hjørne i sofaen og så op med dem.

    SvarSlet
  5. Det er en dejlig lille sladrehank. Jeg går ikke med min i det daglige, men har den altid på på ferier, og hvis jeg skal gå en ny tur/rute. Nogen gange bliver jeg overrasket, og andre gange tvivler jeg på den virker :-)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)