27. februar 2011

Rejsefeber #4

STOR GLÆDELIG NYHED!
Min barndomsveninde vil med jorden rundt :)))))
Vi snakkede om det sidste sommer. "Når nu vi begge har solgt vores hus, så rejser vi jorden rundt sammen" osv. i den dur. Jeg tog kontakt til hende for nylig, og selvom hun er den eneste af os, som har solgt sit hus, er vi så småt i gang med at snakke om det. JUBIIII!!!!!

Jeg har netop afsendt en mail til hende med forslag om afrejsetidspunkt, og er hun med på den, er vi godt i gang med at gøre en drøm til en realitet. Jeg er SÅ klar!

Koh-I-Noor ude i verden

Jeg synes, det er meget forvirrende med alle de praktiske ting blandet grundigt sammen med, hvad jeg egentlig gerne vil opleve. Der skal vælges ud, for jeg kan jo ikke se alt vest for Atlanterhavet på een tur. Vejret skal arbejde med og ikke mod. Man skal kunne komme ind og ud af landene og kunne rejse mellem de forskellige steder, finde overnatninger og priser for områderne. Ja for slet ikke at snakke om, at jeg faktisk også skal kunne tage afsted. På et tidspunkt skal jeg have en snak med min chef om orlov...

Følg min Rejsefeber her.

-----

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dejligt at I er 2 der skal afsted sammen.. Bare planlægningsfasen er super hyggelig når man er flere.. og I bliver 2 til at dele biludgift og den slags.. Det lyder da perfekt.. Vil I det samme, altså se det samme, i nogenlunde samme tempo osv.. Det er lidt træls hvis en af jer ikke rigtig gider "se" men hellere vil f.eks. shoppe.. :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er bare alle tiders, Inge, og jeg har netop fået tilsagn om, at vi tager afsted sammen :)))

    Jeg tror, vi vil nogenlunde det samme, men vi kan jo også sagtens have nogle dage/perioder sammen og så rejse lidt hver for sig og mødes igen. Det må vi finde ud af, og til sommer smutter jeg en tur til Stockholm og besøger hende, så vi kan få tingene mere på plads. Jeg glæder mig!

    SvarSlet