Søg og du skal finde

27. februar 2011

Rejsefeber #5 - New York, USA

Et must for mig i USA er New York.

Billede er lånt her
Jeg har fundet et hyggeligt hostel på Manhatten, som evt. kan bruges. Det meste er jo på Manhatten.

Jeg vil gerne på Broadway og se en musical. Hvis den stadig er der til den tid, kunne The Lion King uden tvivl være en fantastisk oplevelse.

Empire State Building skal ses.
Ground Zero (tidligere Twin Towers) skal føles.
Brooklyn Bridge skal krydses.
Central Park skal traves igennem (er tæt på det fundne hostel), og når jeg er derinde, kan jeg overveje
The Metropolitan Museum of Art og Guggenheim.

Andre gode steder kunne være:
FN bygningen
Pentagon
Wall Street
Saint Patrick's Cathedral

Sidst men ikke mindst kunne jeg måske flotte mig med en helikoptertur omkring Liberty Island og Frihedsgudinden.

OBS!
Er der vigtige steder, jeg har glemt, tager jeg meget gerne imod tips!

Følg min Rejsefeber her.

-----

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)