18. marts 2011

Fredag aften a casa BS ;)

Den gamle teenager og jeg har været ude og handle til weekenden, så idag står jeg for maden, og i morgen er det hans tur.

Jeg vil godt lige sige, at jeg aldrig har påstået, at jeg er god til at lave mad. For det er jeg ikke. Madlavning skal bare overståes, så sulten fordrives. Nogle vil sikkert også synes, at det er en underlig sammensætning, og måske er det derfor jeg ikke har kæmpesucces i køkkenet.

Ok! Nu er alle undskyldningerne fyret af, og så skal I se hvad jeg gjort klar til i aften.

Kalkunbabs med fyld
Fyldet er kapersbær, tranebær og feta
Forkogte kartofler, champignoner og broccoli er klar
Så har de fået et lag bearnaisesauce og skal bare gratineres
Vinen er klar til prøvesmagning
Og grisen leverer snack til prøvesmagningen
Til kaffen senere skal vi have lidt fyldt chokolade

Hvis nogen skulle være i tvivl, er jeg lidt rastløs ;) Derfor er det hele klar. Nu mangler jeg bare at blive sulten og få noget selskab! Blomsterne og jeg venter :)


God fredag aften i blogland :)

-----

1 kommentar:

Inge sagde ...

Og god aften til jer.. det ser festligt ud.. Jeg ville nok have undladt kapers og gratineret med ost.. :-) Er dog helt sikker på det kom til at smage forrygende.. :-)