2. marts 2011

HURRA! Jeg er lykkens pamfilius!

Trods min nervøsitet sprang jeg ud i det, og sendte en "invitation" til mine to sønner og min eneste svigerdatter med beskrivelse af den sommerferierejse, jeg meget gerne vil have sammen med dem, og som så skal være mine fødselsdags- og julegaver til dem alle for i år.

Jeg ventede spændt på reaktionerne...
Og ventede...
Blev lidt mere nervøs...

Der var lige en justering, så vi må afsted i højsæsonen, for at uddannelsen kan passes, men det tager jeg med, for DE VIL RIGTIG GERNE PÅ SOMMERFERIE MED MIG :)))))))

To uadskillelige brødre for maaange år siden.
De er mindst lige så gode venner som voksne.


Så.... Til august tager vi fire på sommerferie sammen til Spanien. Hold da fast hvor er jeg glad! Jeg er lykkens pamfilius med sådan nogle sønner og svigerdatter. Virkelig. Elsker dem så højt.

Og det der med at de så ikke får andre gaver i år, har jeg kun hørt reaktionen "Det er da en vild gave" på.

P.S. Jeg mangler et rigtig godt foto af de tre sammen - eller os alle fire sammen - men dem må vi få taget en masse af til august.

-----

7 kommentarer:

Inge sagde ...

Hihi.. jeg var nu slet ikke i tvivl om at de ville sige ja tak og endda med stor glæde.. det er en super god ide, og noget I kommer til at snakke meget om både før og efter.. :-) så ja du er en lykkens pamjulefis.. ;-)

Mia Folkmann sagde ...

Det ER da også en vild gave - jeg kan godt forstå, at de gerne vil med, og jeg er sikker på, at I får det så dejligt. Men mon ikke vi hører mere om det til den tid?? ;-)

Lotte Glensnov Ormstrup sagde ...

I sandhed, så er du den heldige pamjulegris og det er dine skønne sønner og svigerdatter også - de har nemlig DIG!

Lone sagde ...

Godt gået :o)

Koh-I-Noor sagde ...

Hvor er I søde :) Mange tak :)

FruE sagde ...

Det er altså også en fantastisk gave :o)

mette sagde ...

Ja fantastisk gave, som I giver hinanden :-)