6. marts 2011

Imponerende / Impressive

For ca. en måned siden føjede jeg et kort til min blog. Kortet viser flagene for de lande, hvorfra bloggen har besøg. Jeg synes, det er ret så imponerende, at jeg har besøg fra så mange forskellige lande fra hele jorden på bare en måned. 44 lande er det blevet til! USA tæller som et enkelt land, men jeg kan yderligere se, at hele 23 stater er repræsenteret.

About a month ago I added a map to my blog. The map shows the flags of the countries from which the blog has visitors. I think it is impressive that I have visitors from that many different countries from all over the world in just one month. 44 countries is the count today! USA counts as a single country but I can see that 23 states are represented.


Thank you all for visiting my blog :)

And thank you so much for all your comments. I love them!

-----

1 kommentar:

  1. Tak for en dejlig tur rundt sammen med dig og de mange skønne billeder :-)

    SvarSlet