Søg og du skal finde

19. marts 2011

Jeg har malet igen!!!

Jeg har i månedsvis været helt tabt for min kreative sans, men i morges fik jeg lyst til at male, så jeg gik i atelieret og fandt lærreder og maling frem - og malede uafbrudt i 12 timer! Det ligner ikke noget, jeg tidligere har lavet, men jeg er vildt glad for at have fået malet igen, og det har været sjovt undervejs. Jeg håber inderligt, at "jeg er tilbage" :)))

HA' EN GOD DAG!
Måler 64 x 74 cm

DU ER SØD!
Måler 64 x 74 cm

Glade børn :)
Måler hver 10 x 10 cm.

VELKOMMEN HER
Måler 60 x 80 cm.
LÆS FOR OS, MOR.
Måler 24 x 30 cm.
Uden titel
Måler 24 x 30 cm.

Se evt. min side på Facebook her. Du kan jo klikke "Synes godt om", hvis du synes godt om det ;)

-----

5 kommentarer:

  1. Du har godt nok fået noget for hånden. De er finurlige på en god måde :)

    SvarSlet
  2. Tak FruE :)
    Jeg eeeelsker at kunne male igen og håber bare, at det holder ved. Jeg har VIRKELIG savnet det!

    SvarSlet
  3. Jeg må i gang....sådan tænker jeg hele tiden. Det hele står klart på "mit" værelse og et stort 80*80 står på staffeliet, halvfærdigt. Kunne mærke lysten lidt igen efter dit indlæg :)

    SvarSlet
  4. Sådan er det, jeg har haft det i meget lang tid. Jeg er i atelieret nu (lytter til lydbøger mens jeg maler), og prøver at male et løveansigt færdigt. Men det bliver ikke rigtig godt. Måske det er bedst at male noget, vi aldrig tidligere har malet? Så undgår vi sammenligning :)

    Jeg håber, du kommer i gang også, og jeg glæder mig til at se det :)

    SvarSlet
  5. Jeg klikker lige på "Jeg kan lide.." her, fede billeder du har produceret.. :-)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)