20. marts 2011

Min bedste sommerfornøjelse

Bente og Blogkvinder40+ har opfordret til at komme med et bidrag til "Min bedste sommerfornøjelse", og det er jo svært at vælge, for der er så mange gode ting ved sommeren.

Jeg tror noget af det, jeg savner allermest ved sommeren er de dejlige, lune sommeraftener på terrassen. Det er så skønt at sidde der og læse en bog eller snakke - og stadig være i shorts selvom det er blevet nat.

Min terrasse en sen sommeraften
Se flere bedste sommerfornøjelser her.

-----

5 kommentarer:

Margrethe sagde ...

Ahhhh, det glæder jeg mig også til. Der er bare så skønt at sidde en lun sommeraften og bare nyde :-)

REJEN sagde ...

Åh ja de lune sommeraftner, det er bare så dejligt...Lækker terrasse du har..;-D

Dorte H sagde ...

Dejlig krog! Jeg glæder mig også til at kunne læse og skrive ude i sommersolen.

Lone sagde ...

Nu må det godt snart blive den tid.

Dorthe sagde ...

uha... jeg glæder mig allerede.