6. marts 2011

En gammel teenager og hans nye darling

I går kørte manden og jeg til Horsens, hvor han havde købt en ny MC. For de der har forstand på den slags (jeg har ikke) kan jeg fortælle, at det er en Yamaha XJ900.

Jeg havde mit kamera med, og fik foreviget den gamle teenager og hans nye darling på deres første dag sammen. Alle billeder kan med fordel ses større ved at klikke på dem.

Der skal lige sparkes til batteriet, før den starter.
Vi er hos Brdr. Jensen i Horsens

Den gamle teenager er klar til at indtage sin darling.

Man kommer ikke langt uden benzin, men for dælen hvor er
den gamle teenager arrig over prisen, der har rundet de 12,50 kr.

Afsted det går i fin stil. Jeg kan jo fint fotografere ham fra bilen bagved.
Mellem Horsens og Uldum

Vores samlede motorpark - Putte og Darling
Vestermølle i Skanderborg

Flot MC i flot solnedgangslys.
Rebild i Rold Skov

Samme - blot mere traditionelt foto

Mor her leger skarp fotograf - og det er da helt godt :)

Vi krydser grænsen til Vendsyssel
Limfjordstunnelen

En gammel teenager og hans darling.
De klæder hinanden :)

P.S. Der er taget maaange billeder af dem på vejene for at få et par stykker, der ikke var helt rystede ;)


-----

3 kommentarer:

Inge sagde ...

Hihi.. Flot darling I har fået i huset.. det er ikke sådna når der går ild i gamle huse.. :-)

Koh-I-Noor sagde ...

Tak Inge :) Jeg tror heller ikke, jeg kommer til at se meget til ham fremover. Jeg er sq udkonkurreret af en MC! ;)

Pia sagde ...

En drøm for alle mænd, tror jeg.... I hvert flad også ham jeg er gift med :-) Jeg har absolut intet kendskab inden for dn slags maskiner :-)