Søg og du skal finde

22. april 2011

Jeg maler byen rød...

Jeg maler byen rød, og himlen hvid af stjerneskær... :)

Nej, byen bliver nu ikke malet rød, men det gør lærrederne! Jeg har en knaldrød sofa, som man kan se på dette billede fra hussalgssiden.


Men de to malerier, der på billedet hænger over sofaen, er sammen med deres søstre flyttet hjemmefra, så nu er der temmelig tomt over den røde sofa. Idag valgte jeg derfor at glemme alt om oprydning efter i går, madplaner for i morgen osv. omkring de dejlige besøg jeg er så velsignet med disse dage, og i stedet hoppede jeg i malerkjolen og tog materialerne med ud på græsplænen, og så sad jeg ellers der og malede i det pragtfulde vejr.


Det var bare dejligt, skal jeg lige hilse jer og sige :)))
Den knaldrøde samt mange andre varianter af rød blev flittigt brugt, og jeg tror ikke, der er mange timers arbejde tilbage med selve baggrundene. Sådan her ser de ud foreløbigt:


Måske det lyder som volapyk, men jeg synes altså, der er meget MIG i de malerier allerede. Masser af farve og glæde, liv og leg. Jeg overvejer, om jeg også kan male noget lækker kvinde, så det virkelig er mig ;) Ud til højre med den gamle Jantelov og ind med min egen ;)
Der er også malet lidt natur ind i malerierne. Det første kom af sig selv, og så hjalp jeg lidt mere på vej.

Billedet deltager i Catarinas Makrosjov, hvor temaet er "Levende".
Malerier i sig selv er levende, men med græs og kløver er det endnu mere :)


En dejlig afslappet dag i mit eget univers og sammen med guldklumpen, kattene og solen :)))

Fortsat god påske :)

-----

8 kommentarer:

  1. Smukt til en smuk kvinde..;-D

    SvarSlet
  2. Årh Annemarie... Nu bliver jeg jo helt rørt!

    SvarSlet
  3. Jeg kan kun give Rejen ret :o)

    SvarSlet
  4. Skønne billeder med dejlige farver :)

    SvarSlet
  5. Skønne livgivende billeder og godt valg. :)

    SvarSlet
  6. Rødt og grønt er skønt.
    Fint billede

    SvarSlet
  7. Jeg kan rigtig godt lide teksturen med kløver og græsstrå midt i al malingen :)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)