18. april 2011

Mandagstema "Favoritsted"

Petunia har valgt mandagstemaet "Favoritsted", og det er jo et rigtig godt emne. Men det blev straks sværere at vælge et bestemt sted ud, synes jeg. Jeg tillader mig at tage to steder med :)

Min terrasse er rigtig skøn og jeg elsker at være der alene eller sammen med andre. Billedet er fra sidste sommer, mens jeg ventede på studenternes ankomst. Den dag var der rigtig meget liv på terrassen!


Mit andet favoritsted må være mit atelier. Når jeg arbejder her, kan jeg gå ind i min egen verden og lukke alt andet ude. Det er rigtig rart at have sådan et sted, og især da jeg havde stress var det mit eneste fristed. Man må gerne komme i mit atelier, men den verden der er for mig her, kan ingen komme ind i.


-----

7 kommentarer:

Marias Teater sagde ...

Begge steder er underbare og spesielle. Atelier - året rundt og terassen - iallefall på sommeren!

annemarie sagde ...

Flotte bilder. Og jeg liker din terrasse, herlige blomster. Er enig i at det er godt å ha et rom å være i som bare er ditt.

Malys krok sagde ...

Tror favorittstedet er der vi trives aller best! Varmt og deilig ser det ut på ditt sted! Skjønt må det og være å ha sitt eget atelier der en kan utfolde seg! -God påske! -Margit-

Petunia sagde ...

Ja, ma kan ha flere favorittsteder. Det viktigste er at man trives der og har det bra. Og jeg kan tenke meg at du nyter livet både på terassen og i atelieet!!

Maria G sagde ...

Att ha två favoritplatser som ger en ro och energi det är bra :)
Fina bilder visar du på båda två :)
Ha en fortsatt bra dag!

Inge sagde ...

2 skønne favoritsteder.. man kan sagtens have mange af den slags steder.. :-)

Melusine sagde ...

To herlige steder for rekreasjon og kreativitet :)