4. april 2011

Mere god humor

Hvor tit har man ikke set et skilt med teksten "Luk døren"? Denne er med humor, og det virker garanteret bedre ;)


Selvom jeg har dejlige og humoristiske kolleger, er jeg lidt trist idag. Jeg har ondt i min venstre hofte, og det skræmmer mig altså lidt, at jeg måske ikke kan holde til mit job. For hvad skal jeg så?!? Jeg skal ikke klynke hver gang kroppen siger det mindste, men jeg synes nu nok, jeg skal holde øje med den slitage der sker, for det ER meget hårdt fysisk krævende. Øv øv øv... :(

-----

3 kommentarer:

  1. Det er god værksteds humor..
    Træls at kroppen brokker sig, men det er skisme vigtigt at reagere på det.

    SvarSlet
  2. Haha god humor, men skidt med kroppen, husk at passe på dig selv..;-D

    SvarSlet
  3. Humor er drivkraften i alt :0) Dejlig med rigtig gode kollegaer, der laver sjov - det er noget af det bedste i verden.
    Jeg er overbevist om, at du VED når tiden er inde til at stoppe og så skal du nok finde noget andet, der ikke kræver din fysisk og hofte så meget!
    Knus og pøj pøj med den "dumme hofte"

    SvarSlet