Søg og du skal finde

15. april 2011

Palmeferie!!!

Ja, sådan må det hedde, når jeg ikke har ferie hele vejen til påske. Jeg har købt et par fridage mandag og tirsdag i næste uge. Skal arbejde onsdag og har så påskefri. Hvor er det skønt!

Har I set vejrudsigten for mandag og tirsdag? Det er ren sommer og sol! Ligesom Birthe Kjær er jeg bare i sommer og sol humør (klik på den og lyt mens du læser resten. Det er da den bedste godt-humør-sang!):


Jeg har fri i fire dage! JUHUU! Jeg er godt i gang med en masse usundt - slik og chips og min gave fra en kollega, der syntes jeg skulle have lidt opmuntring med det sødeste brev påhæftet to chokoladekaniner. Idag må rod og støv blive liggende, for jeg skal bare nyyyyde, at jeg har købt mig et par fridage. Jeg skal undvære min kollega i 11 dage, og det er jeg ikke meget for, for jeg er godt nok blevet glad for hende. Men vi har krammet og sms'erne er føget gennem luften lige siden krammet, selvom vi var på samme arbejdsplads - blot forskellige steder og bevidste om, at vi ikke ser hinanden i laaang tid nu.

I mit nye liv vedligeholder jeg mit netværk, og jeg har været god til at invitere dem de seneste uger. De på deres side har været fantastiske og mange har tilgivet mig min større og større isolation og glæder sig til, at vi igen kan være sammen. Hvor heldig kan man være?!? Så kalenderen er usædvanligt meget fyldt de kommende dage. Jeg har seks aftaler (indtil videre) inden påsken er slut, og normalt ville jeg ingen have! Jeg glæder mig helt vildt, og selvom jeg er en skovl i et køkken, skal vi nok blive mætte. Ellers har jeg pizzariaet to huse herfra ;) God vin kan også afhjælpe meget ;) Åh hvor jeg glæder mig til at se dem alle sammen her :))) Jeg får jo helt lyst til at sylte, bage, lave mit egen is osv.!

Det bliver den bedste palmeferie - en enkelt arbejdsdag - og påskeferie i årevis!

Hav en fantastisk palmeferie/weekend/påskeferie derude i blogland :)
 
-----

4 kommentarer:

  1. Dejligt at læse dine opmuntrene ord, og at du er fuld af liv og glæde :-)vil lige ønske dig en fantastisk ferie, håber den bliver rigtig rigtig skøn, men den kan næsten ikke blive andet, når du skal tilbringe den sammen med dine kære og venner. Jeg synes også det er rart vi kommer så godt ud af det med hinanden, og du er super skøn en kollega..vi smset ved i løbet af dagene-11dage er lige lovlig længe, så skal da høre engang imellem hvordan det står til. KNUS

    SvarSlet
  2. Lyder bare som om du er godt på vej med dit nye liv...Hav nogle fornøjelige palmedage...;-D

    SvarSlet
  3. Det lyder som om du har fat i den lange ende.. hvor er det dejlig læsning.. Rigtig god påskeferie.. En arb.dag tæller ikke rigtig.. :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig god ferie, håber den bliver fantastisk, og at det holder stik med det skønne vejr :-)

    Knus fra hende der skal arbejde :-/

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)