Søg og du skal finde

14. april 2011

Solnedgangen fra mit vindue

Den første solnedgang i mit nye liv, som fra idag af er en befriende virkelighed. Det tegner da smukt, ikk'? :)

Edit fredag: Jeg bruger lige dette blogindlæg til ABC Scandinavia, som er nået til bogstavet X. X som i X-mand, for sådan en har jeg fået nu. Det fylder naturligvis rigtig meget her i den første tid, men jeg er rigtig glad for beslutningen og glæder mig til fremtiden :)


Flere billeder på SkyWatch Friday, Himmelsk og Scenic Sunday.

-----

15 kommentarer:

  1. Fantastisk smuk.. og hvis resten af dit nye liv bliver lige så smuk, så er det såmænd ikke så ringe endda.. :-)

    SvarSlet
  2. Flott solnedgangsbilete!

    Velkommen til å sjå mine SkyWatch Fridaybilder; solnedgangar i Bolivia.

    Jan Halvard, Norge
    ¡Buenos dias Bolivia!

    SvarSlet
  3. Vakkert! Håper du får en flott helg!

    Irene

    SvarSlet
  4. Veldig skjønn solnedgang, spesielt hvis dette er symbolet på ditt nye liv, som jeg ønsker deg masse lykke til med!

    SvarSlet
  5. Vakker solnedgang! En god måte å starte sitt nye liv på. :)
    God helg!

    SvarSlet
  6. Smuk og flot solopgang og start på nyt liv..;-D

    SvarSlet
  7. Ljuvligt vackert!
    Trevlig helg!

    SvarSlet
  8. Slike morgener er de beste, en herlig velkomst.
    God helg !

    SvarSlet
  9. Jeg har nu været fri i 3 år efter 30 års ægteskab, har ikke kikket mig tilbage en eneste gang, livet er herligt som fri fugl, så velkommen til Det, du vil se at vingerne sagtens kan bære.

    SvarSlet
  10. Jeg håber at du kommer dig godt over at blive skildt. Det kan være en hård omgang men håber det kommer til at gå godt med dig fremover

    SvarSlet
  11. En underbar bild. Det låter bra att du är optimistisk för framtiden.

    SvarSlet
  12. Nydelig bilde og jeg håper den gode stemningen i det bringer bud om dine nye fremtid:)
    Ønsker deg også en fin påske, men om du er hjemme eller har mulighet for å blogge dit du drar, så går både Mandagstema og Himmelsk som vanlig neste uke!!

    SvarSlet
  13. The colors in this sky shot are just lovely!

    SKY DITTY

    Hey, my little pretty,
    Sing a sky ditty,
    Sing about the stars and the sun.

    Hey, my little pretty,
    Sing a night ditty,
    Sing it when the day is all done.


    © 2011 by Magical Mystical Teacher

    Billowing Clouds, Red Barn

    SvarSlet
  14. Smuk solnedgang og at starte nyt liv kender jeg godt. Det er sundt endda meget. :)

    SvarSlet
  15. Flot billede og held og lykke med dit nye liv, som det tyder på, at du glæder dig meget til at tage hul på :-)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)