Søg og du skal finde

18. april 2011

Temperaturen lige nu

Jeg har luget min terrasse, og så at jeg åbenbart er ved at få en ahornallé. Se lige her:


Siden ahornfrøene trivedes så godt, måtte der være temmelig fyldt i renden, så der var ingen vej udenom. Op med de 15 m. rende og få den renset op. De riste sidder forresten meget godt fast, men stædighed er en god hjælper ;)

Jeg må indrømme, at jeg fik varmen, selvom det ikke er specielt hårdt arbejde. Jeg flyttede termometeret fra nordsiden af huset til terrassen, og se lige hvor varmt der er sådan en aprildag:



Vildt synes jeg! Så er det nok derfor kattene er krøbet i skyggen ;)

Nu vil jeg stege nogle rødspættefileter til sønnik og mig. Det bliver en lidt sen frokost, men når det er ferie, skal man ikke hænge sig så meget i tiden :) Dagen idag er sådan set gået i fisk. Altså på den måde at vi skal have rødspætter på rugbrøden til frokost, og til aften står den på laks med spinat. Yummiiiiii :))) Jeg skal klare frokosten, for sønnik vil helst lave aftensmaden :)

-----

2 kommentarer:

  1. Så er det ikke til dig, jeg kan afsætte mine mange, mange mini ahorn træer til ;o)
    Jeg har lige opdaget, at vi har tagrenden fuld af skidtet.

    SvarSlet
  2. Åh nej! Tagrenderne! De er garanteret også fyldte. Jeg tror, jeg vil bejle til min vinduespudser, når han dukker op en af dagene. Han er nemlig god til mange ting, og jeg er ikke vild med at balancere på en høj stige. Har heller ikke en stige der er lang nok.

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)