1. april 2011

Vindmøller i min baghave

Dette er et af mine yndlingsfotos, taget i en smuk solnedgang i min "baghave" for nylig. Måske nogle husker koncerten med Jean Michel Jarre for nogle år siden, som foregik blandt vindmøller? Det var her :) Jeg sad den aften på min hævede terrasse og kunne se møllerne og lysshowet og høre musikken - helt uden at blive våd, som deltagerne på Vrå Mark blev det.

Jeg lader billedet deltage i ABC Scandinavia med bogstavet V som i Vindmøller, Watery Wednesday, Skywatch Friday, Himmelsk og Scenic Sunday.

Klik for større foto
-----

19 kommentarer:

  1. What a lovely shot with the mills and the setting sun... (Or maybe it's dawn?)

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukt billede.. :-) Selv om vindmøller har en ubehagelig lav tone, kan de også være enormt dekorative.. :-)

    SvarSlet
  3. Vindmøllernes propeller står næsten i samme position til højre, mens de andre er kommet ud af synkronisering. Det er smukt på sin egen måde.

    Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, om vingerne holdes "synkroniseret" på grund af at møllerne kobles på vekselstrømsnettet?

    SvarSlet
  4. we should build more windfarms, esp after Japan.

    SvarSlet
  5. Himmelsk vakkert! Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlet
  6. Herlig bilde. Dine vindmøller er svært fotogene !

    Ønsker deg ei riktig god helg:)

    SvarSlet
  7. Fine vindmøller, og hvor heldigt at have dem i baghaven...;-D

    SvarSlet
  8. Koncerten husker jeg ikke, men en pragtfuld udsendelse fra hans koncert i Kina. Vindmøller har vi også tæt på. De er smukke til alle årets tider :-)

    SvarSlet
  9. Jag är lite svag för vindkraftverk och fotograferar dem gärna själv också.

    Det här var jättefint!

    Tack/Trevlig helg.

    SvarSlet
  10. Herlig!!! ..-og jeg som er så begeistret for vindmøller blir jo bare lykkelig av dette. og den konserten skulle jeg gjerne vært på :)

    SvarSlet
  11. Flott bilde! Jeg har en gang vært tett innpå en vindmølle og jeg ble imponert over størrelsen!
    Dine ser og store ut! -Margit-

    SvarSlet
  12. Veldig smugt bilde! Er det mye støy av vindmøllene?
    Takk for ditt bidrag på HIMMELSK # 29 som slettes ikke blir det siste fra meg! (Sorry!!)
    Det var nok en APRILSNARR (aprilskämt/aprilsnar). Kanskje et stygt pek, men jeg håper da jeg ser deg igjen på HIMMELSK neste uke!!
    Er jeg tilgitt??
    Ha en fin helg fri for lureri!!!
    ;)

    SvarSlet
  13. Et rigtigt smuk billede og skøn oplevelse du fik med en gratis koncert i tørvejr. :D

    SvarSlet
  14. Hvor må det have været et stor oplevelse at opleve den herre IRL - og så fra egen baghave! Du er et heldigt menneske :-)
    Smukt billede...

    SvarSlet
  15. Veldig godt bilde!
    Forståelig at det er en favoritt :)

    SvarSlet
  16. Så vackert ljus i bilden!

    http://fotochip.blogspot.com/2011/04/scenic-sunday.html

    SvarSlet
  17. Vackert! De gör sig bra på bild vindkraftverken :)
    Ha en bra dag!

    SvarSlet
  18. Just Beautiful! Love the colorful sky.

    SvarSlet