18. maj 2011

Dejlige dage

Det er dejlige dage her hos mig. Jeg nyder virkelig at være sammen med andre mennesker og få store og små oplevelser sammen, hvor jeg jo førhen næsten altid var alene om alle oplevelser. Lidt tragikomisk at jeg skulle blive single, før jeg holdt op med at være alene. Men sådan er det med mit nye liv.

I fredags havde jeg faktisk levet alene i en måned, og jeg må sige, at den måned er gået hurtigt trods alt. Der er dog sket rigtig meget af både godt og skidt, og selvfølgelig skifter humøret efterhånden som jeg reagerer på det, der sker og er sket. Men alt i alt går det den rigtige vej på den forventede måde.

Jeg har været på cafe KlosterTorvet med en veninde, og snakken gik så godt, at tiden helt løb fra os. Jeg havde ellers en ide om, at jeg ville give mig selv et eller andet vildt, bare fordi jeg kan!, men da jeg luftede ideen, måtte vi konstatere, at alle butikkerne var lukket! Herligt som veninder kan snakke og glemme alt omkring sig :)

Jeg har også besøgt en anden veninde og fået hilst på hendes herlige guldklumper. Vi var bl.a. omkring markedet "Alt til dit slot", men jeg fik nu ikke noget med hjem. Måske fordi jeg ikke har et slot?!?

Der har også været en fødselsdag inde over, for min yngste søn blev 20 år i mandags. Utroligt at jeg kan have så gammel en søn - og at han er den yngste!!! Pyh... Følte mig lige lidt gammel der...
Det var den hyggeligste dag med masser af god mad, lagkage osv. og det blev sent inden gæsterne gik hjem. Men det var det værd :)
Samme dag blev min trofaste ven, hankatten Mio, i øvrigt 19 år :)

I dag står den på tøjvask og rengøring, så jeg fortjener at slappe af i bededagsferien. Dejligt at der kun er to arbejdsdage tilbage i denne uge. Bededagsferien starter med en tur i bowlingcentret, og jeg kunne forestille mig, at vi tager ud og spiser alle sammen før/bagefter.

Det er altså ikke, fordi jeg er gået helt i stå at jeg ikke er så aktiv blogger for tiden. Det er snarere fordi jeg har fået et aktivt liv og har mindre tid ved skærmen :)

Rigtig god onsdag til alle der læser med!

-----

1 kommentar:

REJEN sagde ...

Det lyder som om du har det dejligt og det er vel vigtigere end at blogge hver dag...Det kommer der nok tid til, det er også bare om at komme ud i foråret og nyde det...;-D