19. maj 2011

Hans fik sin Grete

Der var en Hans, som spurgte mig i går, hvor hans Grete var? Det var med henvisning til de vinbjergsnegle, jeg havde anskaffet mig i går. Så måtte jeg af sted igen i dag, og nu har Hans fået sin Grete, Kaj sin Kaja, Emil sin Ida og Ib sin Rene.


Jeg håber dermed at have givet dem lyst til at yngle ;)

Nu må jeg under bruseren. Jeg skal videre til en omgang bowling med tre andre, og bagefter skal vi have en lækker middag. Det bliver hyggeligt og sjovt :)

-----

2 kommentarer:

  1. Hva gør du ve´dem ? Spiser du dem eller ?
    Sjov navnekombier - så godt at Hans fik sin Grethe :0)
    Rigtig god forlænget weekend til dig søde!
    Knus og krammer

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke lige planer om at spise dem, Lotte. Jeg synes dels de er sjove og dels har jeg hørt, at de gerne spiser dræbersneglenes æg, så måske de kan holde dræbersneglene nede.
    God lang weekend til dig også :)

    SvarSlet