Søg og du skal finde

28. maj 2011

Mission accomplished

Det lykkedes at finde en parkeringsplads i Aalborg, men let var det ikke.

Karnevalsdeltagere var også at se på Bredgade Plads, men dem fotograferede jeg nu ikke. Jeg tog dog et enkelt foto af et par af de udklædte, mens jeg holdt ved krydset ved Karolinelund på vej hjem:


Jeg selv var på café Viva :) Det var rigtig hyggelige timer med masser af snak, latter og god mad.

Jeg fik en Super Nova
Ham, der sad overfor, fik karrysuppe.
Jeg har stadig karnevalet i Aalborg til gode :) Det har med garanti også været en kold fornøjelse!

-----

2 kommentarer:

  1. Jamen så har bibelen jo ret: Søger, og du skal finde!

    SvarSlet
  2. Bo> Du er en dejlig mand :) Der er mange ordsprog at støtte sig til når skidt skal vendes til godt. Måske du vil koge et rim til ære for mig? Men nu ikke noget med at være spydig ;)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)