8. maj 2011

Mors dag

Idag er Mors Dag. Jeg forventer ikke den store opmærksomhed netop idag, for jeg er så uendelig heldig at have to kærlige, opmærksomme sønner. Jeg ved, de tænker på mig, og når det så viser sig at de helt uopfordret har tænkt på mig og fundet noget til at gøre mig glad, tror jeg ligefrem, at de måske elsker mig!

Se bare her hvad min yngste kom med i mandags:


Torsdag var vi til middag og hygge hos den ældste og hans kæreste, og jeg beundrede meget den flotte buket, som jeg troede, min ældste havde givet kæresten. Men nej, den havde han købt til mig, og den skulle jeg have med hjem:


Så jeg har nydt disse smukke, friske blomster i dagevis og tænker på mine guldklumper mange gange dagligt, når jeg ser blomsterne.

Mine to sønner er det bedste, der nogensinde er sket i mit liv, og jeg elsker dem af hele mit hjerte. Hver dag. Også Mors Dag ;)

God Mors Dag til alle mødre!

-----

4 kommentarer:

kongmorsverden sagde ...

Børn er bare det bedste der findes.
Jeg er helt enig.
Smukke blomster fra dine dejlige sønner!

REJEN sagde ...

Dejligt at få blomster, allermest når det IKKE er mors dag...og børn er bare det bedste...;-D Flot buket...

FruE sagde ...

Sikke nogle skønne buketter. Her forventer jeg heller ikke noget, men mere fordi vores børn ikke går op i den slags. Det skal de have lov til, da jeg det ikke skal være tvang og jeg ønsker heller ikke, at manden køber noget fra dem :o)

Inge sagde ...

Håber du har haft en dejlig mors dag, skønne buketter de to unge mænd har beriget dig med. :-)