15. maj 2011

Oh at være en kvinde

I dag har jeg besøgt en ny butik, og hvor jeg ellers meget sjældent finder noget, der falder i min smag, gik jeg lige amok i dag. Jeg var totalt solgt. Alt jeg prøvede, sad som var det skabt til mig, og så måtte jeg bare have det! Her plads til både 'gården' og 'gaden' og dem har jeg jo ;) Jeg er en lækker kvinde, og jeg elsker at føle mig som en lækker kvinde :)

Det er arbejdstøj til os piger der render rundt og arbejder i haven, og hedder meget passende "Garden Girl", men jeg har nu tænkt mig at bruge det, når det passer mig, uanset om jeg arbejder i haven eller bare slapper af og måske SIDDER i haven. Jeg er bare slet ikke i tvivl om, at jeg har fundet noget, jeg vil blive glad for i lang tid fremover, og selvfølgelig vil jeg dele fundet med jer.

Mor her i sit nye tøj fra Garden Girl. Overalls, langærmet bluse, sko og paraply.
Det var ret blæsende, da jeg løb rundt i haven og testede komforten efter min hjemkomst.

Flying high and feeling great.

Se selv hvor godt de sidder på min mås og krop. Det er da en fornøjelse! Jeg kan endda bøje mig helt sammen uden at det strammer nogen steder, eller at selerne hiver mine skuldre bagover. De overalls sidder bare, gør de!

Ser min røv stor ud i det her, skat
Lækker detalje/makro. Feminine blomster på blusernes knapper.

Jeg købte også shorts med forklæde (ligner samlet en nederdel men ikke noget med lår der klistrer sammen) og en kortærmet hvid T-shirt. Der skal også være noget at komme tilbage efter senere hos Garden Girl.

Her er lidt fotos fra forretningen "Mirabellebakken" hos søde Maybritt. Den eneste forretning nord for Hobro er på hendes pragtfulde landsted på Mustedvej 170 ved Jerslev, og hun holder åbent hver søndag fra 10 til 16.

De der handsker på væggen er altså ret geniale. Med lange ærmer til når man klipper roser. Dermed undgåes de mange rifter, der ellers er nødvendige for at få arbejdet gjort. Eller rettere VAR nødvendige før denne kollektion.

Dejlige Maybritt er indehaver af forretningen "Mirabellebakken" og er her ved at pakke mine indkøb. Resten ligger på stolen.

Maybritt viser min nye paraply frem. Den har bare den fedeste facon og mønster, så jeg bliver unik, når jeg skal lufte den :)

Maybritt er ved at lave en webshop, så den kommer snart ud i cyberspace, men der er nu noget særligt ved at mærke kvaliteten og prøve tingene af på egen hud, så kig endelig indenfor med din søster/mor/veninde. Jeg fik endda kaffe og hjemmelavede blåbærmuffins. Mums! :)))

Jeg anbefaler varmt Garden Girl til andre kvinder med kvindelige former og smag for det feminine kombineret med det praktiske :)

Rigtig dejlig søndag her hos mig. Håber I andre også har nydt søndagen :)

P.S. Der er 10% rabat ved køb over 1200,- kr. i maj og juni måned. Værd at tage med ;)

-----

10 kommentarer:

  1. Stilig antrekk! Likte det, alt sammen! Og mor var fin i klærne! Nydelige knapper! -Margit-

    SvarSlet
  2. Allerlækrest er modellen !!! Nå.
    Men bukserne er da for seje og med matchende parasol/paraply. Godt køb ser det ud til...og NEJ, din røv ser ikke spor stor ud i de bukser :-))

    SvarSlet
  3. Hvor det er himmelsk og finne et slikt skattekammer av en butikk!! Jeg bare liker så godt den toppen med de knappene på!! En sånn kunne jeg ha tenkt meg:)
    Og bildene dine, de blir man i godt humør av!!! Himmelsk godt humør!!

    SvarSlet
  4. Kan du gi meg et ord når hun er i gang med sin webshop???

    SvarSlet
  5. Nujjjj du ser da lækker ud min skat :-)

    SvarSlet
  6. Eeej - hvor ER du bare lækker i det skønne tøj - det er da noget, jeg bare MÅ eje :)))

    SvarSlet
  7. Du ser simpelthen skæppeskøøøøn ud :-)

    SvarSlet
  8. Det er så moro når en finner en butikk etter ens smak, så jeg kan godt forstå at du gikk amok :)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det godt ud - det har vi manglet! Jeg skal til Göteborg nogle dage snart og jeg fandt en butik der fører mærket, så nu skal jeg se om de passer min facon også ;-) Jeg er glad for blåt, så mon ikke det bliver Country stripes i så fald? Tusind tak for tippet :-)

    SvarSlet
  10. 1000 tak alle sammen :))))

    Jeg skal nok fortælle det, når web shoppen er oppe at køre :)

    Ditte> Jeg er spændt på, om du bliver lige så vild med det, som jeg er. Jeg overvejer lige nu om ikke jeg skulle få mig et par matchende gummistøvler og rosenhandsker. Det kunne jeg lige bruge til mit havearbejde disse dage :)

    SvarSlet