Søg og du skal finde

14. juni 2011

Av!

Hvem der bare havde købt de Garden Girl rosenhandsker, da jeg var i gårdbutikken. Jeg er stoppet i rosenbedet for i dag, og jeg tror simpelthen jeg nedlægger arbejdet, til jeg har fået fat i de handsker. Det svier...

En kvinde kom med et godt råd om at salte ukrudt, så det har jeg forsøgt med de ukrudtstyper jeg af erfaring ved, jeg aldrig får roden med op på. Resten er luget på normal vis, så nu ser mine fliser og skærver fine ud og det grønne tilbage skulle gerne forsvinde om nogle dage pga. saltet :)

Min dejlige kollega havde blå kager med i dag, for at fejre at hendes søns hold havde vundet over en anden kollegas hold i fodbold i pinsen. Da jeg skulle hjem, stod der en tallerken med blå kager til mig og sønnik at nyde i aften. Jeg er kommet til at spise halvdelen af dem allerede! Mums! Jeg har verdens dejligste kollega, som tillige er en fantastisk bager :))






















Selvom jeg har haft en forrygende pinseweekend, var det dejligt at komme på job igen i dag. Dejligt at se dem alle igen, og de var bare så søde. Jeg snuppede et par ørepropper et sted, fordi støjniveauet er meget højt, og jeg fornemmer at min hørelse allerede har taget skade. Der var en, der så mig med ørepropperne og sagde, at de slet ikke var gode nok til mig. Så fik jeg vist et sted med de gode af slagsen. Om jeg måske kunne tænke mig nogle af de rigtig gode med ledning i? Dem ville jeg da gerne prøve, så jeg havde alle tre versioner at teste af. Han var så væk et stykke tid og kom tilbage med de åbenbart eksklusive ørepropper. Jeg takkede mange gange, og så var det han sagde, at jeg altid er så god ved dem, så de skal huske at være gode ved mig også. Var jeg lige glad og rørt der? Jeps :)

En anden, som jeg spurgte om jeg måtte låne teamets forlængerledning af, løb afsted for at finde den til mig, selvom jeg selvfølgelig selv kunne finde den. Ville bare ikke tage den uden aftale. Men ledningen var væk. Så rendte han rundt over det hele, for en ledning SKULLE jeg have. Igen kunne jeg selv have ledt andre steder. Men sådan er de virkelig SÅ søde på min arbejdsplads.

Det er en fornøjelse at tage på arbejde med så dejlige mennesker omkring een :))

1 kommentar:

  1. Herlige kollegaer du har, det må være dejligt at de er så opmærksomme...;-D

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)