22. juni 2011

Rigtige kvinder tager ikke backup

Rigtige kvinder græder meget!

Min bærbare er totalt død. Jeg har mistet alt. Data, mails.. You name it. Og for det ikke skal være løgn, har jeg på det sidste skiftet password alle steder, og det til et password jeg ikke kender, for jeg har bare fået et genereret og har kopieret det, uden nogensinde at læse det. Hvor dum kan man være??????????????????

Her til aften fik jeg nok af at forsøge at få liv i skidtet, og kørte i Elgiganten og købte en ny bærbar. De næste dage kommer et kæmpe arbejde med at få alting installeret og indhentet. Jeg kan ikke engang password til netværket, så jeg måtte finde et kabel frem.

For lige at fuldende dagen kom min chef forbi på jobbet, og da jeg endnu engang påpegede, at jeg har ret til et tillæg til lønnen, svarede hun, at hun kunne fyre mig og ansætte en, der ikke vil have det tillæg. Så ved man fame hvad man er værd...

Alt det her hjælper ikke på den stress, der begyndte at signalere til mig i går.
Kæft et par rådne dage!

3 kommentarer:

Ditte sagde ...

Jamen for pokker da noget skidt, for at sige det pænt! Mon ikke du har bandet en del? Når tingene bare fungerer, så glemmer man nemt at sikre sig. Jeg føler med dig og håber du får hul igennem til dine ting snart. Pøj-pøj :-)

REJEN sagde ...

Øv , håber du får det til at køre igen..;-(

Inge sagde ...

Nej nej, så sku da osse.. Tror lige jeg skal have taget en backup af mine billeder fra de sidste på måneder.. Better safe than sorry.. :-)
Mail o.lign ligger på en central server.
Håber du genfinder netværk og de forskellige adgange rundt omkring. Autogenerede pw er smarte, men noget forbandet skidt, hvis man ikke har dem nogen steder..
God arbejdslyst.