22. juli 2011

ABC Scandinavia - I

I som Indretning.

Jeg har taget billeder af den største kantine på min arbejdsplads i dag. Jeg synes den er så utrolig smuk. Og det er det endda ikke kun der, indretningen er noget særligt. Det er den faktisk overalt på arbejdspladsen. Det er virkelig gennemført og af meget høj standard. Sådan et sted er det en fornøjelse at gå rundt og gøre rent :)




Bemærk at selv over køkkenbordspladen er der dekoreret.


Et kig op til to af hotelværelserne, som man kommer til via kantinen





En dejlig detalje over køkkenskabene
Mange tænker slet ikke over, hvordan der ser ud. De er vant til det. Det er jeg nu også, men jeg synes, det er synd, at mange glemmer at påskønne vore dejlige omgivelser. Jeg påskønner dem til gengæld meget :)

Flere blogindlæg med begyndelsesbogstavet I hos ABC Scandinavia her.

3 kommentarer:

  1. Helt utroligt flot - og meget interessant, at trompe-l'oeil-teknikken åbenbart er ved at vende tilbage, for jeg har også set den der teknik anvendt på uspændende udendørs vægge/mure i den senere tid. Allerede de gamle romere ... :-)

    SvarSlet
  2. Så flott det ser ut her! Litt av en kantine!
    -Margit-

    SvarSlet
  3. Jeg ville så gerne have vægmalerier - en bolig, der er stor nok til det og så nogle vægmalerier, enten det nu bare er blomster eller som her et smukt exterieur, som pynter og giver rummene atmosfære :)

    Jeg synes det er alle tiders billeder, du viser her!

    SvarSlet