Søg og du skal finde

27. juli 2011

Brokeback Mountain

Brokeback Mountain er titlen på en film fra 2005 med Jack Gyllenhaal og Heath Ledger. Jeg har set den adskillige gange, men oftest i form af "resten", når jeg tilfældigt har zappet over på den. Det skete igen i aften, hvor den blev sendt på TV2Film.



Jeg er fascineret og dybt rørt af filmen, samspillet mellem karaktererne og grundtanken bag filmen:

Love is a force of nature

Har du ikke set den, må du gøre det.
Jeg har netop føjet den til min ønskeliste til min fødselsdag, for jeg vil se den igen i sin fulde længde.

Mere om filmen her.

3 kommentarer:

  1. Det er en helt igennem dejlig film, som jeg også har set adskilige gange.

    SvarSlet
  2. Kan vi så ikke se den sammen for jeg har aldrig set den - ja ja en mangel i min opdragelse ;)
    Lene

    SvarSlet
  3. Meget gerne, Lene, men jeg skal lige have den først ;)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)