Søg og du skal finde

28. juli 2011

Så som i himmelen

Ja, jeg MÅ bare anbefale en film mere. På dansk hedder den "Som i Himlen", mens originaltitlen er den i blogindlægget titel, og du kan læse om filmen på IMBD her.

As it is in heaven


Helen Sjöholm synger "Gabriellas sång" og den er sååå smuk! *snøft*.
Klik her og lyt (optagelsen er fra TV4 og ikke fra selve filmen):


Hold da op hvor har jeg snøftet, og jeg hører igen og igen Helen Sjöholms sang. En mere til ønskelisten, for det er en lånt DVD, jeg har lige nu.

2 kommentarer:

  1. Feeeeedt at du også har nydt denne film. Den er stærk og smuk (og helt uden de store hollywood effekter)

    SvarSlet
  2. Jeg har den også,den er bare god...prøv at se Oh Happy Day,den er ligeså god..c",)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)