21. juli 2011

Solbær og gaver

Nogle mennesker er det bare en gave hvert eneste minut at være sammen med. Sådan en gave har jeg nydt i dag, fordi Lene kom forbi :) Desværre måtte Lene lede forgæves efter mig i huset og haven, fordi jeg sad under en solbærbusk og plukkede, men da jeg var færdig, fandt vi heldigvis hinanden. Undskyld, Lene!

Her er dagens fine, lille høst:




Lene inviterede mig til hygge og middag på lørdag, og det glæder jeg mig til. Jeg skal i mellemtiden have fundet på en dessert af disse bær til lørdag. Eller også får hun en portion til fryseren, så hun mindes mig og Vendsyssel den dag, hun spiser dem, når hun er flyttet "over på øen" og meeeeeeget langt væk fra mig! Men så får jeg jo endnu en god grund til at bruge penge hos SAS ;)

1 kommentar:

  1. hæ hæ jeg kunne nok have råbt højere da jeg ankom. Jeg ved jo at det er værd at vente på dit selskab.

    Selvom de ser gode ud de bær - glæder mig mest til DU kommer og besøger mig på lørdag. Så hvis du finder noget andet at bruge dem til, så gør du det bare.

    Kram og knus fra Lene

    SvarSlet