10. juli 2011

Fantastisk front

Jeg var i dag en tur på stranden i Blokhus med en veninde. Da vi ankom, var det badevejr. Nogle minutter senere kom denne front og trak ud over havet og den sendte de flotteste lyn ned i horisonten. Pludselig ændrede fronten retning og kom med rasende fart hen imod os. Jeg valgte at forsøge at fotografere fronten, men måtte hurtigt søge ly i bilen, da badevejr på et øjeblik blev til storm og øsende regn. Det var virkelig vildt og fascinerende at opleve!

Klik for at se fotografiet i meget bedre version
Sikke et fantastisk lys! Klik for større foto
Her kommer fronten pludselig i vores retning

More photos at SkyWatch Friday and Scenic Sunday.

6 kommentarer:

  1. Super flotte billeder.. :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op sikke nogle flotte billeder ,især det 1.ste og det sidste som ligner en kæmpestor bølge ...

    Knus (momsefine)..madammim

    SvarSlet
  3. Fantastiske billeder... jeg tænkte faktisk "Poul Anker Bech" da jeg så dem :-)

    (men hvor er det synd du ødelægger dem med det dominerende vandmærke)

    SvarSlet
  4. Super flotte billeder! Du skulle få dem printet i stor størrelse og bruge som billeder i stuen :)

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer :) Og dejligt at I også kan nyde synet.

    Mette> Vandmærket er for at undgå de bliver stjålet. Hvor mange havde ikke anvendt din copyright'ede ko? ;)

    Helena> Ja, det ville være superflot. I stedet lægger jeg dem på min USB og ser dem som diasshow på TV, og det er også superflot :)

    SvarSlet
  6. Lovely, dramatic clouds. Well done!

    SvarSlet