27. august 2011

Ebeltoft here I come

Kl. 15 mødes hele den pukkelryggede på Elsegårde Camping ved Ebeltoft for at holde fætter-kusine-weekend for første gang. Jeg har et par timers kørsel og skal være der yderligere et par timer inden, så jeg må snart ud og starte Putte.

Min kære fader mente godt, vi kunne være fire i hans bil og følges, men det er sørme godt, jeg meldte ud, at jeg kører selv.

Dyne, pude, håndklæder, tøj, toiletsager, alt til kaffe/te, termokander, rengøringsmidler, festbanner, hytteskilte, underholdningsopgaver, præmier, computer, printer og et hav af tilbehør til det hele fylder sådan set bagagerummet godt op. Der er no way, jeg kunne have fundet plads til bagage fra tre mere.

Jeg ser frem til en hyggelig og sjov weekend - og masser af arbejde. Engang i aften vil jeg læne mig tilbage og glæde mig over, at det hele lykkedes og at jeg kommer som ren gæst næste gang.

Rigtig dejlig weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer: