19. august 2011

Jeg er ekstremt doven

Jeg har netop anvendt de sidste nødder fra sidste jul - altså dem jeg købte for otte måneder siden.


De er nu ved at blive bagt i et brød med italienske toner (O sole Mio eller lignende). Valnødderne og nogen jeg ikke kender navnet på er indeni brødet, og hasselnødderne er ovenpå.

HVIS NU... alle de nødder havde været købt uden skalderne, havde de garanteret været spist på et par dage. Men de skulle jo knækkes først, og så tog det otte måneder inden de kom i brug. Dét er da virkelig ekstrem dovenskab!

3 kommentarer:

Inge sagde ...

Håber brødet blev godt, og velkommen tilbage, har du holdt ferie.. :-) eller bare været lidt blogtræt.

REJEN sagde ...

Bedre sent end aldrig..;) velbekommen..

Mette sagde ...

Jeg vil vædde med at slikfadet holdt knap så længe ;-)