30. august 2011

Ku' ikk' la' vær'!!

Ved I hvad jeg kom til i dag?

Jeg kom sørme til at nive en mand på mit job i måsen. Bare sådan lige to fingre på den ene balle.
Jeg ku' ikk' la' vær'!! Han stod jo bare der med den dejligste mås lige inden for rækkevidde, så min arm og hånd gjorde det helt uden at spørge min hjerne først!

Han blev noget paf og mundtøjet, der ellers sjældent står stille på ham, gik i stå et øjeblik, mens han smilede som en genert lille dreng.

'Du er da lidt... fræk,' smilede han noget så charmerende efter nogle sekunder.
'Jeps,' svarede jeg med et smil.

Og så var øjeblikket ovre.

Om der er noget jeg fortryder?
Ja, for pokker! Hvorfor brugte jeg kun to fingre, når jeg kunne have brugt hele hånden og rigtig have mærket en god manderøv igen?!? Jeg vil overveje at prøve igen men med hele hånden. Hvis altså han nogensinde vender sin mås i min retning igen. Det er jo også muligt, at han har fået et traume...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar