21. august 2011

Sikken dejlig dag

Min fødselsdag er slut, og det har været en rigtig dejlig dag :)

Det er sent, men det er faktisk først nu, min søn og jeg er færdige med den meget lækre middag, han lavede til os - og som jeg købte ind til.

Tidligere i dag var jeg sammen med en dejlig veninde. Vi gik tur langs den flotte havnefront i Nørresundby/Aalborg, var på Nordkraft og Utzon og spiste ret sen frokost på 'Den anden side' - en italiensk restaurant ved Limfjorden. Netop pga den sene frokost (/tidlig aftensmad) kunne jeg slet ikke spise noget, da jeg kom hjem ved 18:30 tiden, og derfor har vi netop fået vores lækre middag.

Lige nu slænger jeg mig i sofaen med film kørende på TV, og glæder mig over en dejlig dag med dejlige mennesker. Jeg har fået så mange dejlige fødselsdagshilsener på mails, sms, Facebook og her. Hvor heldig kan man være? :)

Jeg må indrømme, at det ville være prikken over i'et, om der var en mere, der slængede sig i sofaen og måske nussede mig lidt, kiggede stjålent smilende for sig selv på mig, og som jeg vidste, jeg kunne putte mig ind til i sengen snart og sige 'Tak for en dejlig fødselsdag' til. Måske til næste år eller når jeg bliver ikke halv- men helrund om fem år :) Det ville da være dejligt at få den sidste kærlige krølle med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar