21. september 2011

Bare kom an!

Jeg tog i aften på skydebanen for 4. gang, og er dermed også blevet officielt medlem af en skytteforening. Man må nemlig kun have tre prøveskydninger.

Jeg fik mit hidtil bedste resultat på 268 point af 300 mulige.

Da jeg nu er medlem, kommer jeg også på scoringstavlen i klubben, så nu er jeg med i den interne konkurrence. Det bliver spændende. :)

Her er dagens bedste skive:


Hvis du vil følge mine skydninger, har jeg lavet et faneblad oppe i toppen omkring det.

1 kommentar:

  1. Hej :-)
    Jeg har lige nomineret dig til en Blog Award. Jeg håber du har lyst til at modtage den. Se nærmere på:
    http://skthelena.blogspot.com/2011/09/jeg-har-faet-er-blog-award.html
    Hvis du lover at se bort fra alle fejlene på siden - pc'eren gik helt amok her til aften ;-)

    Knus
    Skt.Helena

    SvarSlet