Søg og du skal finde

9. september 2011

Biografklub og fødselsdag

Alle uger burde være som denne. Arbejde mandag og tirsdag. Holde fri onsdag, og så arbejde torsdag og fredag. Det er lige til at holde til :) Og nu er det weekend. Så herligt altså!

Jeg meldte mig i morges ind i Biografklub Danmark, og det betyder, at jeg skal ind og se syv udvalgte biograffilm hen over det næste år. Jeg glæder mig! Jeg havde egentlig tænkt mig at tage ind og se 'Dirch' i eftermiddag, men jeg venter lige til jeg har fået mit medlemskab med posten, for den er en af filmene.

Det koster 80 kr. for det medlemskab, jeg valgte, og derefter kan jeg se alle syv film til halv pris. Det synes jeg er en rigtig god handel PLUS så kommer jeg af sted, hvor jeg ellers har det med at være for sent ude af hullerne.

Udover Dirch består perlerække af Headhunterne, Niceville (The Help), J. Edgar, Jernladyen, Dronningen og livlægen og Nobels testamente. Nogen der vil med?

På vej hjem fra arbejde fik jeg handlet ind, så jeg er klar til at holde fødselsdag med tre retters middag for guldet i morgen. I aften vil jeg få lavet desserten, og så klarer jeg resten i morgen. Lige nu vil jeg bare sidde med fødderne oppe og slappe af sammen med Mio og et krus kaffe.

Fortsat dejlig fredag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)