7. september 2011

Der skal ske noget

Ja, det synes jeg, der skal.

Jeg har endnu engang kigget mig omkring efter mulighederne, og sammen med en flok kvinder på et datingsite vil jeg snarest få udvalgt nogle af de fede oplevelser, AKKC byder på denne vinter.

Jeg har også købt billet til foredraget 'Humor - en måde at overleve på' med Hans Pilgaard i november, og om kort tid starter jeg kurset 'Bryd dine dårlige vaner og nå dine mål', der fortsætter vinteren igennem en gang om ugen. Jeg tror nok, jeg også vil med til et foredrag med Bent Fabricius Bjerre og muligvis flere. Jeg kunne også godt finde på at tage på nogle kunstnerweekender.

Først på aftenen syntes jeg - trods udsigt til mange spændende aftener og dage de kommende måneder - at udsigten til endnu en aften foran TV eller PC var for kedeligt, så jeg fandt nogle skytteforeninger i nærheden på nettet, og en af dem havde åbent for pistolskytter et kvarter senere. Så var det jo bare at fatte bilnøglen og komme af sted. Som tænkt, så gjort.

Det var en hyggelig aften, hvor jeg blev fint introduceret til stedet, banerne og pistolerne. Jeg valgte High Standard, kaliber 22 pistol og gik på 15 m. banen. Resultatet af den ene skive kan ses på billedet, og helt ærligt... Det er da ret godt til en første skydning, ikk'? ;)



Jeg tror, jeg har fundet en ting mere, jeg skal af sted til 1-2 gange om ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar