25. september 2011

En forrygende weekend

Den forrygende weekend startede allerede torsdag, hvor min skønne veninde kom flyvende fra Kbh herover. Vi mødtes efter fyraften i Biocity for at se premieren på Headhunterne sammen. Veninden kom med hjem og det var bare SÅ dejligt at være sammen igen lige til vi væltede omkuld i dynerne. :)

Fredag morgen tog vi afsked, da vi hver tog på job.

Fredag eftermiddag ringede jeg på et job, og fik tid til en samtale med det samme! Vi skulle mødes lørdag kl. 18 over en let middag.

Lørdag eftermiddag ringede arbejdsgiver imidlertid og ændrede aftalen til lørdag aften på den gode restaurant Cox Orange i Jomfru Ane Gade. Jeg mente ikke, det var nødvendigt, men han insisterede på at give en god middag.

Sikke da en lækker middag vi fik! Og både manden og samtalen - ja også kollegaen der dukkede op senere - var dejlig, inspirerende og hyggelig. Inden jeg gik hjem, havde jeg fået nyt job som webadministrator. :)))))




I dag søndag var det tid for fremvisning af mit hus, som er til salg.
Medens fremvisning blev klaret af ejendomsmægleren, tog min yngste og jeg på geocashing. Min første og hans tredje. Vi fandt dog ingen af de tre steder, vi ledte efter, men så må vi bare prøve nogle flere. Det skal nok lykkes en dag. :)

Ejendomsmægler ringede bagefter og kunne fortælle, at køber var positiv. Skønt! Nu vil jeg afvente de næste dage og se, om køber vender tilbage. Måske for at se huset igen eller måske med et bud. Det vil vise sig. Hvis han vender tilbage, har vi gang i en dialog, og så løser vi resten sammen.

Alt i alt en ganske og aldeles forrygende weekend!

2 kommentarer:

  1. Wauuv en skøn weekend du har haft, stort tillykke med dit nye job, og så håber jeg at du snart får solgt huset.. :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak, Inge :) Og ja, nu må det hus godt blive solgt.

    SvarSlet