Søg og du skal finde

30. september 2011

Fotokalender august og september 2011

Eftersom jeg har været væk fra blogland i en længere periode, er der ikke mange billeder at vælge imellem, men jeg tror alligevel jeg har fundet to vigtige fotos fra de seneste to måneder, og så er jeg altså med i legen endnu.

August 2011
Her var min skønne rejse til Mallorca sammen med guldklumperne helt klart et af mine dejligste minder, så jeg vælger dette taget ved Port d'Alcudia ud over Middelhavet.



September 2011
Der er sket en del i september, men at opleve at skyde fem 10'ere på samme skive er ikke noget, der sker ret tit om nogensinde, og jeg er så stolt af og glad for det, at det skal med i min fotokalender.



Se flere fotokalendere her hos søde Petunia.

1 kommentar:

  1. Det er to gode valg.. Og fa.... flot resultat på den skive :-)

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)