Søg og du skal finde

1. september 2011

Hvad er jeg rodet ud i?

Som jeg fortalte forleden, nev jeg en mand på jobbet i måsen.

I går havde han så tømt opvaskemaskinen for mig, da jeg kom over i kantinen. Jeg takkede pænt, og spurgte om det var fordi, jeg havde nevet ham i måsen. Det var det da!

I dag kom han så og spurgte mig, hvor vaskemidlet til opvaskeren var, for så ville han sætte den i gang. Den var fyldt, påstod han. Jeg fortalte hvor det var, og så slog det mig! Hvad havde jeg mon rodet mig ud i??
Jeg spurgte om jeg så skulle tage ham på røven igen?? 'Ja sq da!' var svaret. Hahahahaha

Han fik et ordentlig klap i måsen og så gik han med et stort smil ud og tændte opvaskeren...


Måske jeg skal til at tænke strategisk. Hvis jeg niver lidt her og der, kan jeg måske samle tid nok sammen til at få en kop kaffe i løbet af dagen... Det ville da ikke være så ringe endda ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)