Søg og du skal finde

9. september 2011

Lucky eight

Hvor heldig kan man være? 8 er bestemt mit heldige tal i dag. :)

Mens jeg stod og lavede fromage til fødselsdagsmiddagen i morgen, slog det mig, at jeg jo kun har to dybe tallerkener til mit stel. Det var ikke planen, at jeg skulle i gang med mit nye stel lige nu, men det var ligesom nødvendigt, eftersom vi bliver fire i morgen, og jeg har lavet suppe til forret.

Mig af sted til Brønderslev for at finde nogle pastatallerkener fra Rosendahl (de er SÅ fede og skal bruges som mine dybe tallerkener - se foto), og efter lidt kiggeri var jeg heldig, at Kop & Kande havde dem på tilbud. Ingen andre havde. Og det var sidste chance i dag! Rosendahls 'oversize' middagstallerkener, som jeg også havde planlagt til mit kommende stel, var også på tilbud. Det var for billigt at lade stå i denne heldige stund, så jeg købte 8 af hver, og flere får jeg næppe brug for. Jeg sparede ski lige 800,- kr. Fedt!

På vej til bilen tænkte jeg på, om jeg gad gå ind i Løvbjerg (hvor bilen stod) efter de bagekartofler, jeg havde glemt, da jeg handlede tidligere. Og så er det jeg næsten går ind i en stor kasse lige om hjørnet. Hvad er der i den? Bagekartofler! 8 bagekartofler til 8,- kr. Det havde jeg bestemt ikke fået dem til i Brugsen herhjemme.

Det ER da lidt pudsigt så heldig jeg lige er, og rigtig pudsigt at det hele har med tallet 8 at gøre. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)