5. september 2011

Skønt at være aktiv

Det er skønt at være aktiv. Man når slet ikke at mærke efter, om man er træt ;)
I går gik det derudaf med at flytte rundt på møbler i huset, købe ind i byggemarkedet og gøre rent, og nu står det hele som et midlertidigt stop, fordi jeg får en gæst i morgen, og hun får lige et gæsteværelse for sig selv, inden det bliver til min søns værelse. Ret smart! ;).

Efter fyraften var jeg ude og handle, og gik direkte i køkkenet, da jeg kom hjem. Nu er citronfromagen klar i køleskabet, den hele kylling er kogt og karrysuppen koger.

I morgen når jeg har hentet min veninde i lufthavnen (direkte fra arbejde), kører vi til Nørresundby og gør grundigt rent i hendes lejlighed, så den er klar til aflevering onsdag. Engang i morgen aften når vi trætte til mit hjem, og så er jeg helt sikker på, at jeg/vi bliver glade for, at jeg har lavet det meste af maden på forhånd, så vi bare kan tage et bad og slappe af. Sengene er redt og håndklæder lagt frem.

Nu er det i gang med at pakke rengøringsmidler og -artikler i bilen, så det er klar til i morgen. Bagefter skal kylling og suppe laves færdig, og SÅ tror jeg altså også, jeg holder fyraften!

P.S. Her dufter skønt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar