Søg og du skal finde

8. september 2011

Skønt at være savnet!

N: 'Jeg har slet ikke sovet i nat. Jeg har glædet mig alt for meget til at komme på arbejde i dag, for så ville du jo være tilbage!'

T: 'Du må gerne holde en fridag uden at sætte afløsere på. Vi venter gerne på dig.'

A: 'Hej skat! Hvor er det dejligt, du er tilbage!' fulgt af en skulderkrammer. (Vendelboer bruger yderst sjældent kærlige titler, og det er få gange i min liv, jeg er blevet kaldt 'skat'.)

B og T: ' Du skal lige vide, at det ikke er fordi, vi er sure på dig, at toiletterne ser frygtelige ud. Dine afløsere sprang dem over, så det er dem, du skal skælde ud.' (Er jeg virkelig så skrap?? Irl handler det om, at de ikke vil byde mig hvad som helst.)

W insisterede på, at jeg også tog et stykke af den kage, de havde medbragt i dag. Min kollega fortalte efterfølgende, at hun i de tre år, hun havde dét område, aldrig er blevet budt på kage eller andet.

Sidst men ikke mindst fortalte en flok mig, at de i går over frokosten havde diskuteret ivrigt, om min kollega og jeg skulle med i deres personaleforening, som vi har bedt om (vi er ansat i et eksternt firma), og der var meget stor enighed om, at det skulle vi helt klart.

Sådan en dag på jobbet er bare skøn! Jeg bør tage en fridag lidt oftere, tror jeg. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)